Ware Liefde

Een beetje uitgedunt, wat ingetogener met een bescheiden randje. Een oneindig lijkende schoonheid verpakt in kleurenpracht met een intensiteit die je voorstellingsvermogen te boven gaat. Daar staan ze de bloemen die ik een week terug uit liefde voor mijzelf heb binnengebracht. Al een hele week staan ze te stralen en inspireren ze mij. Elke dag zie ik ze waarlijk en geniet ik van hun levensintentie. Namelijk de vastberadendheid te stralen! En door die energie zie ik de waarlijke schoonheid. Elke dag ondersteun ik ze in die intentie, wat ook betekent een bloemblaadje wegtrekken of de bloem uit haar comfortzone halen voor een verse basis. Ik ondersteun ze door te schouwen en voed in mijn uitingen hun zijn, zie hoe ze openbreken door de zorg. Maar zie ook hoe ze, ondanks mijn zorg, toch echt hun bestemming moeten volgen, hoe veel liefde ik ze ook geef, hoe mooi ik ze ook zie opbloeien door die liefde. Wat ik elke dag leer is.. door liefde houden ze langer vol en leven ze het leven intens. Hoezeer ik ze verzorg ze gaan hun pad die ze moeten gaan, dus ook de aftakeling de grauwe, lelijke processen. Het raakt mijn ziel, mijn zorg en energie zit in die bloem, ik zie mijzelf weerspiegeld. Uit respect schouw ik dit waarlijk aan en ondersteun ik liefdevol bij het afsterven. Uit liefde voor het proces leg ik de bloemblaadjes sierlijk voor mij neer. Daar liggen ze.. En weet ook ik lig daar.. In mijn kwetsbaarheid te geven, vanuit liefde in mijzelf, straalt de liefdesintensie zacht door de bloemblaadjes heen. Wetende de intentie van de bloem is niet vergaan.. Wanneer ik de geuren ruik die mijn gevoel strelen, realiseer ik me.. De intentie van de bloem is verheven naar een hogere vorm namelijk in gevoel in liefde. Mijn les van dit schouwspel is, sta het leven en haar stromen toe en wees in liefde. Sta open! Liefde is een gevoel in jou wat in verbinding stroomt!